• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nystartfinans med skuldsaldo

Z.Z

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
28 Juni 2022
Meddelanden
28
Mottagna reaktioner
8
Poäng
27
Hej hej!
är det några som har fått lån hos nystartfinance eller reloan dock skuldsaldo under 160 tusen?
gänra skrer erat historia med dom.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Slingshot

Aktiv medlem
Poäng: 36
Blev medlem
19 Februari 2023
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
10
Poäng
36
Min erfarenhet av Nystart är att det viktigaste för dem är ett du har fast anställning.

Jag har blivit både nekad och godkänd. Ej godkänd när jag hade bra kreditbetyg (inga anmärkningar) men var endast timanställd (vikariat). Hade funkat med en medlåntagare men den personen måste ha fast anställning då och inga anmärkningar. Hade ingen i min närhet som kunde hjälpa den gången.

Andra gången gick det bra trots sämre betyg (och betalningsanmärkning) men med fast anställning. Behövdes dock fortfarande en medlåntagare och den gången fick jag hjälp av en person.
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 983
Mottagna reaktioner
1 065
Poäng
867
Hej hej!
är det några som har fått lån hos nystartfinance eller reloan dock skuldsaldo under 160 tusen?
gänra skrer erat historia med dom.
Skulle avråda dig att ha nån kontakt med dom. Du lär få betala samma summan månaden som du gör nu. Med samma sketna ränta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp